Codify Infotech

DÉ WEBWINKEL VOOR EEN GOED EN BETAALBAAR CHRONOGRAAF HORLOGE OF CROSSBODYTAS IN 2022

Ruilen en retourneren


RUILEN EN RETOURNEREN

Neem van tevoren contact met onze klantenservice op om aan te geven dat je iets retour wilt sturen. Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren aan ons.

Zodra wij het retourformulier naar je toe hebben gestuurd, stuur je die ingevulde samen met de factuur mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of voor een omruiling dan moet het teruggestuurde product in originele staat verkeren en voorzien zijn van zijn originele labels en etiketten voordat het geretourneerd mag worden.

Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. 

Als wij het pakketje hebben ontvangen dan zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen bijgeschreven staat op jouw bankrekening.

BELANGERIJK: Op het postpakket dat naar je toegestuurd is of dat je inmiddels hebt gekregen met jouw bestelling erin, staat mogelijk een postbus adres vermeld op de verpakking met een retouradres (Postbus 7096, 3109AB SCHIEDAM/Postbus 7226, 3109AE SCHIEDAM).

Dit zijn niet de adressen van Timebasedtravel, dit zijn adressen dat PostNL op pakketjes zet die van buiten de EU vandaan komen en die gebruikt wordt voor pakketjes die niet afgeleverd kunnen worden op het adres van de klant of niet opgehaald worden door de klant om welke reden dan ook

Wat er dan gebeurt met de pakketjes is dat ze naar dat postbus adres worden verzonden en vernietigd worden of doorverkocht worden aan tussenhandelaren. Wij kunnen geen pakketjes onderscheppen die daar terecht komen en daardoor lijden wij grote omzet verliezen als een klant naar dit adres zijn pakketje laat opsturen.

In zo een geval verhalen wij daarom de kosten op de klant gezien wij aangeven dat een klant eerst contact met ons moet opnemen en vervolgens daarna aan de hand van het retourformulier (PDF) de goederen naar ons adres gaat sturen.

Klanten die gevraagd worden door ons om hun zending af te halen bij een afhaalpunt en daar geen gehoor aangeven rekenen wij het hele bedrag aan voor de goederen. Moedwillig handelen en roekeloos acties uitvoeren met opzet tolereren wij niet als bedrijf.

    Sale

    Unavailable

    Sold Out